Termékek Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

ÁSZF

ÁSZF

Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat), valamint fizetési módot (utánvét vagy készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra. A Megrendelés fizetési kötelezettséggel jár!

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, 27%-os ÁFÁ-t tartalmazzák, ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 12 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról, illetve az átvétel lehetőségéről. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét. 

Fizetési feltételek
Lehetőség van személyes átvétel esetén készpénzben, bankkártyával, cafeteria utalvánnyal/kártyával fizetni. Szállítás esetén utánvéttel, illetve előre utalással történő fizetésre van mód. Utánvétes fizetés esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. Utalványt csak személyesen üzletünkben történő vásárláskor tud felhasználni.

MINDEN FORGALOMBAN LÉVŐ UTALVÁNYT ELFOGADUNK!

            

Személyes átvétel

Rendelését átveheti személesen üzletünkben: 1212 Budapest, Széchenyi István utca 92/B

Személyes átvétel esetén, kérjük mindenképpen várja meg kollégánk jelentkezését illetve az átvétel időpontját tartalmazó e-mailt, melyet az autómatikus visszaigazoló levél után küld ki kollégánk! 

Üzletünkben fizethet bankkártyával és Iskolakezdési Cafeteria kártyával is!

           


Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása vidékre futárszolgálattal történik, Budapesten saját szállítóinkkal. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Kiszállítási idő: készleten lévő termékeket Budapesten 24-48 órán belül, vidékre 48-72 órán belül kézbesítjük.

Az előrendelhető termékeink szállítási idejéről telefonon és e-mailben adunk tájékoztatót.

A szállítás háztól-házig érvényes, parkolási és rakodási lehetőséget a vevőnek kell biztosítania. Kérjük vegye figyelembe, hogy a szállítónak nem feladata és kötelessége a termék(ek) "beépítése".

Szállítási díjak: 

A webshop automatikusan kalkulálja súly és szállítási mód alapján.

Szállításoknál 30 kilógrammnál nehezebb vagy 2 métert meghaladó termékek, termékcsoportok, valamint a papír tömegáru kiszállításokra vagy Magyarország államhatárán kívülre történő szállításokra a fenti díjak nem érvényesek. Ezen szállítások esetén a webáruház munkatársai a megrendelést követően egyeztetik a szállítási feltételeket a Vásárlóval. Webáruházunk a megrendelés lezárásakor az ott szereplő tételek összege és súlya alapján számított, becsült szállítási díjat tünteti fel - a rendelés visszaigazoláson is. A végleges szállítási díj a számla elkészítésekor a ténylegesen a számlán szereplő tételek alapján kerül meghatározásra. Vidéki szállítás esetén (Budapesten kívül) a mindenkori MPL illetve DPD futárszolgálatok árai a mérvadóak.
A szállítási díjak változásának jogát a Szolgáltató fenntartja, de köteles ezen díjváltozásokról tájékoztatást adni a Vásárló számára.



A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza, amennyiben átvételtől számítottan 15 naptári napig írásban jelzi visszáru igényét. Visszáruhoz, kérjük a Letöltések menüpontban lévő Reklamációs adatlapot töltse ki. Sérült csomagolású terméket, mely nem alkalmas az újraértékesítésre illetve egyedi igény alapján legyártott és megrendelt terméket nem áll módunkban visszáruzni!


Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől 15 naptári napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett termék vételárának 100%-át haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. 
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Át nem vett csomagok (csalás, károkozás):

Ha a címzett nem veszi át az előre ki nem fizetett csomagot (utánvétes), abban az esetben a szállítási- és visszaszállítási költséget, továbbá a teljes nettó vételár 10%-át, de minimum nettó 1000 Forint kezelési költséget, valamint az egyéb felmerülő költségeket (ügyvéd, közjegyző, végrehajtó) a Megrendelőre terheljük. A csomag újraküldését csak a teljes ár, illetve az újboli szállítási költség előre megfizetése esetén küldjük. 

Tartozásainkat a Dienes és Társa Vérehajtó Iroda kezeli.


Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés az eladó és a vásárló között létrejött elektronikus szerződésnek minősül! Rendelés leadása fizetési kötelezettséggel jár! 

Amennyiben a vásárlóhoz ez 24 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen a "Kapcsolat" menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, vagy telefaxon kerülhet sor!

Kelt: 2020.04.20.